2015. nov. 2.



A következő gondolatok Sting szájából hangoztak el. Olyan gondolatokat, amelyeket jó megfontolni. 

1. Ne pazarold az időd a nem megfelelő emberekre! Az élet túl rövid ahhoz, hogy olyan emberekkel töltsd el, akik elszívják tőled az energiádat és az életkedvet. Ha valaki szeretné, hogy jelen legyél az életében, az helyet csinál neked benne. Ne erőltesd magad olyasvalakire, aki nem veszi észre a nagyszerűséged!

2. Légy minden helyzetben igaz magadhoz, sose hazudj önmagadnak! Más embert sem szép dolog becsapni, hát még önmagadat!

3. Ne fordíts hátat a problémáidnak, mert megbosszulják magukat! Nem kell azonnal az összeset megoldani, ráér apránként is, lépésről lépésre. Egy dolgot nem lehet velük megtenni, a szőnyeg alá söpörni őket! Végső soron a megoldott problémáid a te javadat szolgálják: erőssé és elszánttá tesznek.

4. Minden emberi kapcsolatnak célja van, így minden találkozás okkal történik. Észre fogod venni az életed során, hogy kivel miért találkoztál, kitől mit tanultál. Ezért ne utasíts el senkit, mert nem tudhatod, hogy mi célból toppant az életedbe!

5. Hagyd az önsajnálatot és a panaszkodást is! Vagy talán te ismersz olyan embert, aki az önsajnálatnak és a panaszkodásnak köszönheti a sikereit az életében?

6. Nyugodtan beismerheted, ha valami fáj, vagy nem úgy sikerült, ahogyan eltervezted. Attól nem leszel sem kevesebb, sem rosszabb ember.

7. Ahelyett, hogy arra koncentrálnál, ami hiányzik az életedből, gondolja arra, amid már megvan! Akkor majd meglátod, hogy a gazdagságnak nem feltétlenül a pénz a mérőeszköze.

Forrás: http://www.sokszinuvidek.hu/


2015. okt. 29.

Hogyan használd tudatalattid hatalmát

A legfontosabb dolog a tudatalatti elmével kapcsolatban, hogy mindig “be van kapcsolva”. Vagyis éjjel-nappal aktív, függetlenül attól, hogy mit csinálsz. A tudatalatti elme irányítja a testet. Tudatos erőfeszítéssel nem lehet hallani ezt a csendes belső folyamatot. El kell kezdened vigyázni a tudatalatti elmédre. 



Rendkívül fontos, hogy fenntartsd a csak jó események iránti várakozás lelkiállapotát magadban, és gondolkodásod szokásos módját  kizárólag a lojalitás, az igazságosság és a szeretet alapján alakítsd. A hit és a meggyőződés az alapja a tudatalattinak. Ne felejtsd el, hogy “hited szerint leszel jutalmazva”. 

Egy protestáns lelkész, aki tüdőrákban szenvedett, leírta a tökéletes egészség gondolatának tudatalatti elmébe történő átvitelét: “Két vagy három alkalommal egy nap a testem és a lelkem nyugalmi állapotba helyezem: A lábaim teljesen nyugodtak, a lábaim ellazultak. Most a gyomrom izmai lazulnak el. A szívem csendesen ver, a légzésem nyugodt és ellazult. A fejem és az egész testem teljesen nyugodt és csendes.” Öt perc múlva, amikor egy álmos állapotba kerülök, megismétlem: “Isten tervének tökéletessége bennem talál kifejeződésre. A tudatalattimat kitöltik a gondolatok, hogy teljesen egészséges vagyok. A képem isten előtt makulátlan.” Ennek a papnak sikerült meggyógyítania magát. 





Néhány javaslat, hogy a tudatalattid erejét a legjobban ki tudd használni:

1. A tudatalattid nemcsak irányítja a szervezeted folyamatait, hanem tudja a választ a különböző kérdésekre, és képes megoldani sok problémát.

2. Lefekvés előtt küldj a tudatalatti elmédnek konkrét kérést, és hamarosan látni fogod ennek a csodálatos erőnek a működését.

3. Bármi, ami rögzült a tudatalattidban, közvetlenül fog befolyásolni érzelmek, körülmények és események formájában. Ezért meg kell nézned közelről, hogy milyen gondolatok és elképzelések irányítják az elméd.

4. Minden tapasztalat beteljesületlen vágyakból ered. Ha “rögzült” vagy különböző kérdésekben és problémákban, az hatással van a tudatalatti elmédre.

5. Ha van egy konkrét célod vagy álmod, tudatosan ismételd meg ezt a kijelentést: “Hiszek a tudatalatti erejében, amely nekem adta ezt a vágyat, hogy bennem fog most megtestesülni.”

6. A stressz, a szorongás és a félelem megzavarhatja a légzés, a szívverés és a test bármely más részének természetes ritmusát. Ápold a tudatalatti elmédben az egészség, a béke és a harmónia gondolatait, és a szervezeted összes funkciója visszatér a normális kerékvágásba.

7. A legjobb tapasztalatok és érzelmek iránti elvárással töltsd ki a tudatalattid, és a gondolataid valósággá válnak.


8. Képzeld el a problémáid pozitív kimenetelét, és érezd át teljesen a lelkesedést azzal kapcsolatban, ami történik. Minden fantáziád és érzésed egyértelműen elfogadja a tudatalattid, és megvalósítja az életben.


Nézd meg az alábbi videót!



Forrás: www.learning-mind.com
www.ujvilagtudat.blogspot.hu

2015. okt. 22.

Mire tanít téged a tükör törvénye?

Mindenki – kivétel nélkül – akivel találkozol azért jelenik meg az életedben, hogy meglásd magad benne… 


Te mit teszel? Tanulsz, vagy inkább behunyod a szemed?



1. Minden, ami másokban dühössé tesz, zavar, (“én jobban csinálnám”, megváltoztatnám stb.) az ÖNMAGAMBAN VAN. Minden tehát, amit én kritizálok a másikban, ami ellen harcolok, az bennem van.

2. Mindaz, amit egy másik személy kritizál bennem, harcol ellene, meg akar változtatni – amennyiben ez engem sért, bánt, érint stb. – az NINCS FELDOLGOZVA BENNEM, NINCS MEGOLDVA BENNEM. Ilyenkor az EGO sérül, mert az EGO-m erős.


3. Mindaz, amit egy másik személy kritizál bennem, harcol ellene, meg akar változtatni – azonban ez engem nem sért, bánt, érint stb. – akkor az az Ő PROBLÉMÁJA, FELDOLGOZATLANSÁGA, tökéletlensége, melyet kivetít rám, mert önmaga nem tud, nem mer szembenézni vele.


4. Minden, amit én a másikban szeretek, MAGAMBAN VAN MEG, magamban szeretem, mert felismerem magam a másik személyében, mivel az egylényegűségünk mutatkozik meg.





Mit tanítanak nekünk a Tükör Törvényei?


“Az életért vállalt teljes felelősség azt jelenti, hogy az életedben minden – csupán mert az életedben jelen van – a te felelősséged. Tulajdonképpen a jelenlegi világod, az egész Világ a te teremtményed.

Amennyiben felvállalod a felelősséget az életedért, azaz mindenért amit látsz, hallasz, ízlelsz, érintesz vagy bárhogyan megtapasztalsz – az a te felelősséged, mivel jelen van az életedben. Ez azt jelenti, hogy bármit, amit tapasztalsz és esetleg nem tetszik – orvosolhatsz. Minden "csak" egy szokás... 

Ha felismered és tudatosítod magadban, ha nem, a napi viselkedésed a beléd rögzült szokások határozzák meg. Ezeket mind automatikusan, tudattalanul hajtod végre nap, mint nap pontosan ugyanúgy, újra és újra. A súlyos az, hogy a naponta meghozott döntéseid, cselekedeteid 40-45%-a tudattalanul történik, azok rögzült szokások és ezek eredményei jelennek meg az életedben mint életkörülmények, élethelyzetek.... Ha nem tetszik neked, változtasd meg!

Rajtad áll, tied a felelősség is jelenlegi helyzeted kialakulásáért ám a hatalom is a te kezedben van, hogy ezt bármikor megváltoztasd!

Ezek a dolgok, melyekben most vagy, nem léteznek a szó szoros értelmében, csupán a te belső kivetítéseid. A probléma nem velük van, hanem veled, és ahhoz, hogy megváltozzanak, magadat kell megváltoztatnod (gondolataidat, hozzáállásodat, melynek következménye, hogy másként cselekszel és a más cselekedet más eredményt fog produkálni)!

Ha javítani akarsz az életeden, meg kell gyógyítani azt. Ha meg szeretnél valakit gyógyítani, saját magad gyógyításával tudsz segíteni rajta.

Szeretni önmagunkat a legerősebb módja saját fejlődésünknek, és ahogy mi fejlődünk, úgy javul a világunk is.”


(Dr. I. H. Len)

gyogyitoharcos
Öntudatra ébredés